Case

Aviapartner - wervingscampagne

This is how I work

Aviapartner is een van oorsprong Belgisch bedrijf dat diensten aanbiedt voor luchtvaartmaatschappijen op meer dan 30 luchthavens in Europa.

De uitdaging

Aviapartner heeft moeite met het vinden van stagiaires en jonge medewerkers doordat een sterke affiniteit met het merk binnen de beoogde doelgroep (studenten 18 – 23 jaar met een (voor)opleiding in luchtvaartdienstverlening) ontbreekt.

Aviapartner vroeg ThisisVDO een concept te bedenken waarin we Aviapartner introduceren en positioneren als een aantrekkelijke werkgever binnen een concurrerende markt.

Resultaten

  • De video’s zijn meer dan 325.000 keer bekeken.
  • Meer dan 3.000 personen uit de doelgroep hebben vervolgens de ‘werken-bij’ pagina bezocht

Credits

Regie
Luuk van Velthoven
Concept
Bram Breukelman
Luuk van Veltoven
Account
Jesse Joor
Producttie
Marije Sterenberg
Copy
Luuk van Velthoven
Art Direction
Bram Breukelman
DOP
Arjen van Eijk
Gaffer
Bram Breukelman
Assistent Gaffer
Rheza Firmansyah
Editing
Pim van Kempen
Marketeer
Sebastiaan Granade

Het concept “This is how I work!” laat een groep zelfverzekerde jonge medewerkers zien die met trots en plezier hun vak uitoefenen. We haken in op de belevingswereld van de doelgroep en laten zien dat Aviapartner dé plek is voor jouw stage of baan.
We wilden meer laten zien dan alleen de lachende stewardessen achter de balie. Werken op de luchthaven is leuk, maar ook keihard werken.

 

Social media

Via een op maat ontwikkelde videostrategie wordt de content rechtstreeks binnen de doelgroep getoond. Naast contentmanagement wordt ook gebruik gemaakt van social media advertising op diverse kanalen (o.a. Snapchat en Instagram).

Benieuwd wat wij voor jou kunnen beteken?

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart