Blog

The pretty, the slightly odd and the honest #3

The pretty, the slightly odd and the honest. Dit zijn de drie pijlers waar we bij ThisisVDO in al ons werk naar streven. Wij zijn ervan overtuigd dat de kans op succes groter is als de videocontent die we maken aan minimaal één van deze pijlers voldoet. In deze tweewekelijkse blogserie delen we recent creatief werk dat ons inspireert en waarvan wij vinden dat iedereen dit moet zien.

The Pretty – Whoop: Know Yourself Anthem

De draagbare fitness tracker fabrikant WHOOP lanceerde deze week een pracht van een commercial. Zwart-wit beelden, passende typografie, een sprekende voice-over en uiteindelijk een waanzinnige edit die alle puzzelstukjes met elkaar verbindt. Dit kan ik blijven kijken.

The slightly odd – Ikea: Product Pose Yoga

IKEA weet als geen ander hoe ze op een ludieke manier aandacht kunnen vestigen op hun eigen producten. Eerder lanceerde ze al een een luisterboek van de bekende catalogus en dit keer zetten ze hun eigen producten in ter inspiratie voor een yogasessie. Briljant!

The honest – Northwestern: Always

We worden overspoeld door coronagerelateerde content, maar af en toe kom je nog iets tegen wat je raakt. Deze video van farmaceut Northwestern is hier wat mij betreft een goed voorbeeld van. De beelden voelen “echt” en tonen het menselijke achter het personeel dat in deze tijd zo hard aan het werk is. Soms heb je geen woorden nodig om je boodschap over te brengen.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart