Een entreesysteem van een gebouw is niet zomaar een mat die je even bij de voordeur legt. Nu is het belang en nut hiervan alleen niet voor iedereen duidelijk.
Uitdaging Er is enorm veel informatie te vertellen om de kijker te overtuigen dat een entreesysteem veel meer is dan enkel een mat voor de deur. Al deze informatie is alleen erg lastig te vangen in één enkele video.
Voor de nieuwe Coral campagne van Forbo bedachten wij, op basis van het 3H model, daarom in totaal zes korte video’s om de doelgroep te bereiken.
Resultaten
Er werd gevraagd om één video te ontwikkelen om alles uit te leggen, maar op basis van een gedegen contentplan zijn uiteindelijk zes video’s geproduceerd om de doelgroep beter te voorzien van de juiste informatie.
Credits
Regie Cinematografie Gaffer Best boy Grip Camera ass. Productie Productie ass. Producer Edit Grading Social edits Concept Copy
Bram Breukelman Gerko Jonker Jan de Lichtman Lars van het Hoog Bjorn Schumacher Glenn Souer Marije Sterenberg Dylan Tromp Menno Reenalda Pim van Kempen Pim van Kempen Rogier de Geus Menno Reenalda, Marije Sterenberg Mark Goede
Concept In het concept ‘Welcome to the Building’ heten we iedereen welkom bij de entree van een gebouw. Symbool voor dit gebouw staat het zwarte entreeframe dat centraal staat in de video’s. De entree is centraal gepositioneerd in een lege ruimte. Abstract, maar daardoor kan deze denkbeeldige entree voor iedereen relevant zijn. Van hotel tot winkelketen.
3H-Model Omdat er veel te vertellen is over de Coral entreesystemen, is er gekozen om via het Hero, Hub, Hygiene (3H) model de juiste informatie op de juiste plek te verspreiden.
De Hero video vertelt het algemene verhaal van de Coral entreesystemen. Voor de laag daaronder (Hub) hebben we twee verdiepende video’s ontwikkelt die de kijker meer informatie geeft over deze unieke entreesystemen. Als laatste hebben we meerdere social varianten ontwikkelt die ingezet kunnen worden in de Hygiene laag.
Aan aandacht geen tekort voor de nieuwe Coral entreesystemen van Forbo Flooring Systems.