Case

Tijhuis Ingenieurs - Vergroten merkbekendheid

Eén shot vertelt het hele verhaal

Tijhuis Ingenieurs biedt verschillende diensten aan in en rond het water.
Van baggerwerk tot het regelen van vergunningen. Echter kennen mensen het bedrijf vaak alleen als veldwerkbureau.

Uitdaging
Vergroot de merkbekendheid van Tijhuis Ingenieurs onder personen
werkzaam bij een waterschap (3.500 personen) en breng het brede scala
van onze werkzaamheden in beeld.

Om de diversiteit van de werkzaamheden in één video te vangen besloten
we om alles langs de waterkant te filmen. Sterker nog, de video is
opgenomen in één enkel shot. Met een duidelijke choreografie hebben we
alle werkzaamheden met elkaar verbonden. Uiteraard op de plek die
centraal staat in de wereld van Tijhuis Ingenieurs: in en rondom het water.

 

Resultaten

  • Op LinkedIn heeft de video meer dan 51.000 mensen bereikt.
  • Het aantal True plays binnen de doelgroep ligt op ruim 2.400.

Credits

Regie
Yim Brakel
Concept
Luuk van Veltoven
Cinematografie
Bram Breukelman
Focus puller
Martijn de Pooter
Grip
Eric van der Heide
Grip ass.
Glenn Souer
Productie
Jesse Joor
Marije Sterenberg
Menno Reenalda
Edit
Pim van Kempen

Door weer en wind

Dat doen we altijd, figuurlijk. Maar voor deze productie ook letterlijk. Er was een extra uitdaging omdat alles buiten in een weiland gedraaid moest worden op een dag met weercijfer 2. Door goede voorbereidingen is het een topdag geworden met een mooi resultaat. Bekijk hieronder de behind the scenes. 

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart